piątek, 23 listopada 2012

Nagroda od HEAN

Hej! ;)

W końcu piątek! :) Ale ten tydzień zaliczam do tych pozytywnych. Miałam luz na uczelni, a do tego przyszły do mnie dwie paczuszki :P Ponadto dziś zakupiłam wszystko do mojej mikołajkowej paczki - którą wysyłam do jednej z Was (bójcie się)! Jeszcze tylko zrobić coś od siebie i będzie wszystko gotowe. 


A w tym poście chciałabym Wam pochwalić się moją nagrodą od Hean - już kiedyś wspominałam na blogu, że zostałam nagrodzona za "pytanie do wizażystki" i zostanie ono opublikowane na stronie firmy (w dziale Studio Make-up). O konkursie dowiedziałam się z facebook'owego profilu firmy (jak widać warto ich obserwować :)). W zamian dostałam mały upominek - mogłam wybrać sobie 6 produktów tej marki. Oto co wybrałam dla siebie:




Jak widzicie, wybrałam wszystkiego po trochu :] Nigdy nie miałam styczności z produktami tej firmy i byłam ich bardzo ciekawa, gdyż wiele z Was chwali kosmetyki tej marki. Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona, ale o tym za jakiś czas na blogu - obiecuję, że każdy z tych kosmetyków Wam zrecenzuję w najbliższym czasie :) 

 Który z tych produktów ciekawi Was najbardziej? ;) 
 A może już używałyście produktów z tej firmy? Jak je oceniacie? 

26 komentarzy:

  1. lakier (w innym kolorze), bazę i pomadkę mam :) dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam bazę (lubię bardzo!), lakier i pomadkę :)
      oby i u Ciebie sprawdził się dobrze :)

      Usuń
  2. Ja jestem ciekawa jak się spisze baza pod cienie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no na pewno Twoja paczuszka wymiankowa sprawi komuś dużo radości. Moja mikołajkowa paczuszka już jest gotowa :D pierwsza wysłałam zdjęcie do zatwierdzenia :) nie miałam żadnego z tych produktów, koleżanka robiła mi na zajęciach ten peeling z Hean na plecach [bo ja swojego nie wzięłam], a później nie mogła zmyć, przez co przy masażu karku miałam dodatkowy peeling , bardzo mi się podobał jego zapach :)Chyba najbardziej jestem ciekawa bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    świetna nagroda ;)
    a co do Twojego komentarza to przepraszam bardzo za zaniedbanie :)
    Postaram się żeby post pojawił się jutro, a jak dam radę to nawet dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW zazdroszczę!!!:D super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. czy taki mały upominek, to nie wiem ;) strasznie zazdroszczę pudru i to jego jestem najbardziej ciekawa :)

    co do wymianki, to super ;) czekam na zdjęcia w takim razie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ;) Jakiś czas temu wpsominałam o akcji szlachetna paczka i o pomyslę, żeby zorganizować ją wsrod blogerow. Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nową notkę http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! Jestem ciekawa jak będzie spisywał się podkład ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. pomadka ma boski kolor, ciekawe jak na ustach?;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pomadka city fashion fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baza z HEAN ♥ uwielbiam, moje KWC ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. komuś dopisuje szczescie ;) bardzo jestem ciekawa recenzji podkladu i peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka super! Lubię takie krwiste kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry wybór :) podkład, pomadka i puder mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a to farciara :) świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdraszczam super nagroda :D Ja dostałam z pomaderii taki lakier tylko w ceglanym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)