wtorek, 22 stycznia 2013

Aktualne promocje drogeryjne i moje wczorajsze łupy

Czy przeglądałyście aktualne gazetki promocyjne z drogerii typu Rossmann, Natura, Super-Pharm? Ja robię to regularnie i (już chyba) nałogowo. W tym poście chciałabym przybliżyć Wam najciekawsze, według mnie, promocje tych sieciówek.

Najpierw chciałabym pokazać Wam, co zakupiłam w dniu wczorajszym:

1. Tusz do rzęs Lovely - 6,29 zł
2. Wkłady cieni KOBO - po 3,49 zł
3. Lakier Pierre Rene no 11 - 6,99 zł
4. Paletka magnetyczna Inglot z lusterkiem- 15 zł ( u mnie w naturze zabrakło paletek na 4 cienie i zdecydowałam się na tę większą z Inglota).

***

Może zacznę od Natury, która bardzo zainteresowała mnie promocjami marki KOBO i Pierre Rene:




Już od jakiegoś czasu przechodząc obok szafy KOBO zerkałam i przeglądałam cienie tej marki. Niestety cena 13,99 zł za jeden wkład do paletki mnie przerażał - bo za dwa takie cienie mogłabym kupić sobie Sleekową paletkę, która jest rewelacyjnej jakości. 

Kiedy tylko dojrzałam tę promocję od razu popędziłam do Natury i przejrzałam ich cienie. A co najlepsze niektóre ich cienie są przecenione nie o 50%, a  75%!! Być może wycofują te kolory z oferty, nie wiem jak jest dokładnie, ale stwierdziłam, że takiej okazji nie mogę przepuścić i wybrałam 4 cienie za cenę 3,49 zł :)

W ogóle polecam Wam przeglądać półeczki w przecenionymi kosmetykami - z czerwonymi naklejkami-cenami. Można nieraz znaleźć ciekawe rzeczy za małe pieniążki ;)


Kolejna promocja - na lakiery Pierre Rene. Ich cena została obniżona o 4 zł. Te które uważnie przeglądają mojego bloga zauważyły pewnie, że jakiś czas temu do mojej listy "must have" dopisałam lakier z tej firmy - no 11. Jak pewnie już się domyślacie, ten produkt również wylądował w moim koszyku :)

Gazetka Natury dostępna tutaj.
***

Teraz czas na Rossmann'a. Obecnie mają wiele promocji -20%, -30% na kosmetyki poszczególnych firm. Ponadto, jak usłyszałam wczoraj w radio, obowiązuje promocja -40% na wszystkie podkłady. Nie wiem, czemu nie zawarli tej informacji w gazetce, ale ja jako dobra duszyczka przekazuję Wam tę wiadomość ;)


Co do tuszu Maybelline (widocznego na powyższym zdjęciu) to polecam wybrać się do Super-Pharm - przy okazaniu karty LifeStyle zapłacimy za niego 20,99 zł. Jak widzicie warto przeglądać gazetki wszystkich drogerii ;)

Ja skusiłam się na tusz z Lovely - jeszcze nigdy nie miałam maskary z tej firmy i postanowiłam ją wypróbować. Zapłaciłam za nią 6,30 zł, więc jeśli się nie sprawdzi to nie będzie to aż tak bolało mnie i mojej kieszeni ;)

Gazetka Rossmann dostępna tutaj.

***

I ostatnia już drogeria Super-Pharm. Tutaj osobiście sama nie skusiłam się na nic, ale mają fajną promocję na farby Syoss Mixing Colors - z kartą LifeStyle za 19,49 zł. Recenzję jednej z tych farb znajdziecie tutaj


Gazetka Super-Pharm dostępna tutaj.


A Wy polecacie jakąś ciekawą, aktualną promocję? A może skusicie się na coś, co Wam tutaj pokazałam? ;)

26 komentarzy:

  1. zapraszam na konkurs http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/may-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakie kolory ma ta paletka ;) bo ja poluję na jakoś ale narazie mi żadne kolory nie odpowiadały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest pusta ;) Włożę do niej zakupione cienie z KOBO i być może jakieś kolejne (w przyszłości) :)

      Usuń
  3. ta paletka z inglota jedyne 15zł. kosztowała?? a czemu tak tanio?
    pochwal sie jak ten tusz bo pierwszy raz go widze. tani, zastanawia mnie czy warty zakupu ;) czasem tanie nie znaczy badziewne. Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, to moja pierwsza paletka z Inglota, więc nawet nie orientuję się jakie mają ceny ;) Pani nie wspominała nic o promocji, więc może to regularna cena? :)

      Usuń
    2. mam świże info od kumpeli która pracuje w inglocie. No więc tak, paleta pusta z lusterkiem kosztuje faktycznie 15zł. i jest z magnesem w srodku gdzie mozna dołączyć wkład. a wkłady kwadratowe są po 12zł, okrągłe 10zł.
      no to już jestem obeznana :P hehe i ty tez :)
      Ja mam -40% więc niebawe się chyba wybiore po jakieś nowe kosmetyki

      Miłego dnia

      Usuń
    3. Oooo to zazdroszczę tej zniżki ;) Do tej mojej kasetki mieści się 12 cieni okrągłych ;) Dzięki za info :*

      Usuń
  4. Fajny pędzelek mają te lakiery z TOP Flex.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo własnie potrzebuje chyba podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to rzeczywiście się opłacało te cienie wziąć :) też bym leciała do natury, gdybym ich używała.
    Właśnie słyszałam o tym -40% na podkłady, ale myślałam, że to jakaś plotka, bo nie było tego w gazetce. W takim razie jutro Rossmanna odwiedzam i kupuję max factora <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia czemu nie umieścili tej informacji w gazetce :(

      Usuń
  7. oooo nie, nie zamykam oczy hi hi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :D Mam kilka cieni z Kobo i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja będę ;) hihi

      Usuń
  9. Zakupy udane, dziękuje za obserwowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie na wkłady kobo brak większych przecen oprócz tych z gazetki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo ciekawe czemu tak jest, że w jednej naturze są przeceny, a w innych nie? :/

      Usuń
  11. zakupe zacne:D ten tusz mnie kusi za niecałe 7 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ale super promocje ;)
    muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super promocje :) bardzo chciałabym mieć w naturze inglota, niestety nie mam a uwielbiam te cienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale u mnie nie ma szafy inglota w naturze :P Poszłam na ich stoisko i tam zakupiłam paletkę ;)

      Usuń
  14. zaluje ze u mnie nie ma natury i kobo:(
    ciekawa jestem pigmentacji tego bialego cienia;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamusiu dlaczego jestem aktualnie spłukana?:(( promocje super!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini ciacha z czekoladą:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)