środa, 23 stycznia 2013

Różowa bransoleta "kaskada" - Swarovski

Hej!

Jak ja dawno nie dodawałam tutaj moich małych wyrobów, aż wstyd się przyznać! Muszę to szybko nadrobić ;) Dziś przychodzę do Was z bransoletką wykonaną ze srebrnych elementów (próba 925) oraz kryształków Swarovski - w kolorach Crystal, Rose oraz Fuchsia. Kryształki w kształcie bicone o wielkości 4 mm. Długość całej bransoletki to 20 cm, jednak może być zapinana na 16, 17 cm i każdą inną długość dzięki łańcuszkowi ze srebrnych kółeczek.




Do tej bransoletki idealnie pasują kolczyki, które pokazywałam Wam już jakiś czas temu tutaj


Ceny:
bransoletka - 49 zł
kolczyki - 45 zł

***
Zgłosiłam swoją pracę na wyzwanie Kreatywnego Kufra:




***

 Ktoś chętny na taki komplecik? ;) 

16 komentarzy:

  1. Ładna, baaardzo ładna! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA ♥♥♥
    Kochana, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestawik :D Uwielbiam twoje wyroby :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw. Zauroczyły mnie te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za srebrem ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Z czystą przyjemnością bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, zapraszam Cię do mojego rozdania:))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! robisz biżutki! jesteś po prostu wszechstronnie uzdolniona! :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)