wtorek, 5 marca 2013

Zimowe pazurki z brokatem

Witam! :)

Zima już oddaje powoli ostatnie tchnienia, powoli odchodzi w niepamięć (przynajmniej w mojej głowie, staram się ją wyprzeć na korzyść ukochanej wiosny). Już nie mogę doczekać się pąków na drzewach i krzewach, zielonej trawki i ciepłego wietrzyku, ahhh...... ktoś tu się rozmarzył ;P 

Korzystając jeszcze ze znienawidzonej zimy chciałam pokazać Wam mój ostatni manicure - granatowo-iskrzący. Na serdecznym pazurku i kciuku jest jedna warstwa brokatowego lakieru.




A całe to zamieszanie za sprawą tych dwóch maleństw:
*miss sporty nr 328,
*Sensique "Fantasy Glitter" nr 210.


A na wiosnę czas odkurzyć pastelowe kolorki ;) A Wy lubicie taki ciemny manicure?

21 komentarzy:

  1. pamietam kiedy pierwszy raz widzialam na twoich paznokciach ten lakier - zakochalam sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolorki tych lakierów są świetne i razem pięknie się prezentują na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie te lakiery do siebie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam granatowe lakiery, kolor prezentuje się świetnie, idealny na imprezę, a to zdjęcie z tulipanem super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tulipany od braciszka na dzień kobiet - niestety nie będzie mógł mnie odwiedzić ósmego i postarał się w ubiegły weekend :P
      Kwiaty są śliczne, uwielbiam tulipany i żonkile ;)

      Usuń
  5. nie widziałam tego glittera z sensique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam go w rozdaniowej paczuszce od Basi ;)

      Usuń
  6. Przepiękne pazurki:) ja też już tylko czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wiosnę też się nadadzą, także tego, niech już przybywa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki że mnie odwiedziłaś, cieszę się że ci się podoba moje sandwich mani. A może ty też spróbujesz i pokażesz efekty? :) Byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten brokatowy lakier tylko w innym kolorku:)
    Efekt końcowy bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam granaty i non stop dokupuję granatowy lakier z wibo! muszę spróbować ten z Miss Sporty :) no i ten glitter idealnie sie komponuje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za zaproszenia na pewno skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery z MS :D Pięknie wyglądają z tym brokatowym:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)